Otelinizi bulunduğunuz yerden yönetin

Bizim için nerede olduğunuz değil ne istediğiniz önemli.

İnternet erişimi olan heryeri sizin için ofis yaptık. Ofisinizdeki bilgisayarda otel ile ilgili hangi bilgi varsa bulunduğunuz yerdeki bilgisayara getiriyoruz.

Bütün bunlar için sadece HotelAtoZ kullanmanız yeterli.

HotelAtoZ Otel Yönetim Sistemi

HotelAtoZ ürün özellikleri ve teknolojisi ile Türkiye’de ve Dünya’da yazılım ihtiyacı olan her otele uygun çözümler sunuyor.

Oda sayısına göre yapılan fiyatlandırma sayesinde ürün özellikleri, teknolojisi ve fiyatı ile büyük küçük tüm otellerin sahip olabileceği cazip bir ürün haline gelmiştir.

KULLANILAN TEKNOLOJİLER

HotelAtoZ %100 C# ile .Net FrameWork üzerinde geliştirilmiştir. Böylece teknolojik olarak yaptığınız yatırım ileriye yönelik olarak korunmuştur.

AtoZ’da kullanılan dağınık mimari sayesinde veri işleme, İş tanımları, kullanıcı arayüzleri optimize edilmiş ve ağ üzerindeki trafik en alt düzeye indirilmiştir.

LOG DOSYASI İLE İZLEME

HotelAtoZ’da bir kaydın ne zaman ve kim tarafından eklendiği, silindiği veya değiştirildiği bilgisi en küçük detayına kaydedilir.

LOG” raporları kullanıcıların tüm yaptığı işlemleri kullanıcı, işlem, tarih vs gibi kriterlere göre gösterir ve sorunların kaynağına dek izlenebilmesini sağlar.

MS WINDOWS UYUMLU

HotelAtoZ’da tüm ara yüzler MS Windows standartları göz önüne alınarak hazırlanmıştır.

Kullanıcılar ofis programlarının kullanım kolaylıklarını ve tecrübelerini AtoZ kullanırken rahatlıkla kullanabilirler.

XML UYUMLU

HotelAtoZ’da, uluslararası bir veri iletişim standardı olan “XML” mevcuttur.

“XML” ile her ortamdan bilgi alışverişi yapmak mümkündür.

İLİŞKİSEL VERİ TABANI

HotelAtoZ’da, MS SQL Server ilişkisel veri tabanı desteği ile veritabanı gereksinimi yüksek işletmelerin güvenilirlik, performans ve ölçeklenebilirlik ihtiyaçları karşılanıp veritabanı avantajlarından yararlanarak esnek sorgulamalar oluşturulabilir.

RAPORLAR VE FORMLAR

HotelAtoZ’da, işlemler çok değişik şekilde ve amaçta raporlandığı “standart raporlar” yer alır, rapor tasarım aracı ile hem görsel hem de içerik bakımından kullanıcılara özgü rapor tasarımları yapılabilir ve diğer kullanıcılarda kullanabilir.

PROFİL EKRANI VE ACENTA ANLAŞMALARI GİRİŞİ

Programa giriş yapılan rezervasyonlara kaydedilen tüm kişi profilleri otomatik olarak bu modülde saklanır. Bu sayede sürekli gelen misafirlerin takibi yapılabilir ve programdaki tüm hareketleri görüntülenebilir. Yine bu modül aracılığı ile şirket ve acenta kartları açabilirsiniz. Profil modülü, kişi, acenta ve şirket kayıtlarının tutulduğu, otelinizin bilgi bankası gibidir.

Şirket ve Acenta kartlarının içinde bulunan “reduction” modülü sayesinde acenta ve şirket anlaşmalarındaki şartları kolayca programa girebilirsiniz. “Gün Aksiyonları”, “Eb indirimleri”, “Turbo Bonus”, “Kick Back indirimi”, “Konaklama Bazlı İndirim ve Aksiyon”; Siz komutları girin AtoZ girdiğiniz rezervasyonlarda sizin için takip etsin.

REZERVASYON EKRANI

Rezervasyon ekranını özetlemek istersek “hepsi bir arada” tabirini kullanabiliriz. Ön büro operasyonu rezervasyonla başlar, check-in ve check-out ile devam eder. Rezervasyon ekranımızda bulunan 9 ayrı sekme ile ön büro operasyonunuzu bu ekranımızdan kolayca yönetebilirsiniz.

Gelecek ve gelmiş olan misafirleriniz ile ilgili işlemler ( rezervasyon, rezervasyon iptali, oda blokajı, giriş, oda değişikliği, hesap işlemleri, çıkış ) çıkış yapmış misafirlerinize ait bilgilere rahat ulaşım, iptal edilen rezervasyonlarla ilgili işlemler bu ekrandan rahatlıkla yapılabilir. Gelişmiş filtreleme seçenekleri ile aradığınız bilgiye son derece hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz.

REZERVASYON GRUPLAMA

“İleri Düzey Gruplama Teknolojisi” sayesinde ekrandaki tüm alanlara göre gruplama ve alt gruplama yapabilir, dilediğiniz zaman bu gruplamayı değiştirebilirsiniz.

“Show Find Panel” özelliği ile, hangi alanın üzerindeyseniz Mouse ile sağ klik yaparak bilginin tümünü yazmanıza gerek kalmadan minimum giriş yaparak aradığınız bilgiye ulaşmanızı sağlar.

REZERVASYON KARTI

Önbüroda tüm veriler önce rezervasyon girişi ve bunu takip eden işlemlerle oluşur. Dolayısıyla rezervasyon girişi önemli bir işlemdir. “Misafir Memnuniyeti” baz alınarak geliştirilen rezervasyon formumuz size doğru bir rezervasyon yapma olanağı sunar. Misafirin önceden belirtmiş olduğu talep ve istekleri kolaylıkla programa girilebilir, HotelAtoZ girdiğiniz bu talep ve istekler doğrultusunda misafire uygun oda vermenizi sağlar.

Rezervasyon formumuzda bulunan “payment details” sekmesindeki gelişmiş seçenekler yaptığınız rezervasyonu doğru şekilde fiyatlandırmanızı sağlar.

Yine rezervasyon kartımızda bulunan “Messages” sekmesinde bulunan ve 8 ayrı işlemi içeren satırlara operasyon esnasında sizi uyarmasını istediğiniz mesajları girin ve unutma riskini ortadan kaldırın!

GRUP REZERVASYONU

Kongre, seminer ve özel gruplar için geliştirilen “Grup Rezervasyon Giriş” ekranı özellikle misafir isim takibi ve ‘hangi gün kim kiminle kaldı gibi’ sorulara son vererek disiplinli ve doğru bir şekilde grup isim listesi oluşturmanızı, gruba ait ilk odanın girişinden, gruba ait son odanın çıkışına değin geçen sürede grupla ilgili bilgilere kesin ve doğru bir şekilde ulaşmanızı sağlar.

Ayrıca “Gelişmiş Oda Atama Sistemi” sayesinde grup için ayırdığınız kattan ya da belirlediğiniz kriterlere uyan odalardan otomatik olarak oda ataması yapabilirsiniz.

100 odalı bir grubunuz var ve odaların çıkış tarihi değişti, grup modülünün içinde bulunan “group operations” sayesinde bu değişikliği çok kısa sürede yapabilirsiniz.

 

TOPLU BLOKAJ

“Room Assigner” sayesinde gelecek misafirlere, ayırdığınız kattan ya da belirlediğiniz kriterlere uyan odalardan hızlı ve otomatik şekilde oda blokajı yapabilirsiniz. HotelAtoZ odaların durumlarını rezervasyon koşulları ile karşılaştırarak en uygun odaları ilgili rezervasyonlara atar, yine bu ekranda tek bir tuşla bu odaları check in e alabilirsiniz.

ODA UYGUNLUK

Acil bir şekilde oda doluluğunuza bakmanız gerektiğinde “uygunluğu” açın ve direkt olarak oda tipi bazında satılabilir oda sayınızı görün, yine bu ekrandan çıkmadan “chart” butonu ile 1 aylık doluluğunuzu grafik halinde görebilirsiniz.

RACK (GENEL)

Elektronik oda tablosu, ekran üzerindeki tüm filtrelere duyarlı olarak istediğiniz bilgiye en kısa sürede ulaşmanızı sağlar. “Room change” ya da “extension” “sürükle bırak” özelliği ile Mouse ile kolayca yapılır, ancak güvenlik açısından kullanıcı onayı alınmaktadır. Check out ekranına bir tuşla geçilmekte ve misafirin gerek extra gerekse oda harcamaları ödeme biçimine uygun olarak bir arada ya da ayrı ayrı görüntülenmektedir. Rack ekranında yalnızca içerideki misafirleri değil, aynı zamanda gelecek olan misafirleri de görebilir, hatta üzerlerinde işlem yapabilirsiniz.

RACK (ANLIK)

“Anlık Rack” modülü sayesinde olabildiğince çok odayı tek ekran üzerinde ve dilediğiniz konumda görüntüleyebilir, odaları durumlarına göre filtreleyebilir ve odalar üzerinde işlem yapabilirsiniz. Genel rack modülünde olduğu gibi “sürükle bırak” özelliği sayesinde kolayca room change yapabilir, yeni rezervasyon, hesap işlemleri, odaların durumunu değiştirme gibi operasyonel işlemleri bu ekrandan çıkmadan yapabilirsiniz.

HESAPLAR

Kullanıcı dostu arayüzü ile önbüroda en önemli operasyonlardan birisi olan hesapları yönetmek AtoZ hesaplar menüsü gayet basit. “Gelişmiş Faturalama Sistemi” harcamaları dilediğiniz biçimde gruplandırabilmenizi ve misafirin talebi doğrultusunda fatura çıkarmanızı sağlar. “Çoklu Folio Sistemi” sayesinde bir odaya birden fazla folio açabilir ve ister birlikte ister ayrı ayrı takip edebilirsiniz.

“Harcama Yönlendirme Sistemi” sayesinde bir odaya ait oluşacak harcamaları başka bir odada takip edebilir, hangi odadan geldiğini gözleyebilir, geçmişe dönük hareketleri inceleyebilirsiniz. “Harcama Yönlendirme Sistemi” odaların anlık durumlarını sürekli kontrol ederek yönlendirmeye uygun olmayan bir durum oluştuğunda kullanıcıyı uyarır ve harcamayı yapan folio ya otomatik olarak aktarır. Folioları yabancı para biriminden de kapatabilir farklı ödeme biçimlerini aynı folio üzerinde kullanabilirsiniz.

HOUSEKEEPING

Odaların temizlik durumları değiştirme, out of order’a alma/çıkarma gibi önemli housekeeping operasyonlarını housekeeping menüsünden hızlı ve pratik bir şekilde yapabilirsiniz. Gelişmiş filtreleme sistemi sayesinde büyük tesislerde bile son derece hızlı ve kolay bir şekilde odaların durumlarını yönetebilirsiniz.

UYUŞMAZLIK

Otelde konaklayan misafirlerin kişi sayılarının kontrolü, kat görevlisi ve şeflerinin dağılımını yapmak için uyuşmazlık modülünü kullanabilirsiniz. Gündüz ve gece seçimi ile iki ayrı rapor alabilir, kişi sayılarını girdiğiniz ekranın listesini alıp housekeeping raporu olarak da kullanabilirsiniz.

ANLAŞMA FİYATLARI

“Müşteri Odaklı Turizm” anlayışının bir yansıması olarak geliştirilen “Anlaşma Fiyatları Giriş Ekranı” standart fiyatlarınızı oluşturmanızda sağladığı esneklik kadar sezonda oluşabilecek satış politikalarındaki ani değişikliklere anında ve doğru biçimde müdahale etmenizi sağlar. Oluşturduğunuz fiyatı birden fazla acenta veya şirket kartına tanımlayabilirsiniz.

RAPORLAR

Rapor ve istatistiklerin sizin için ne kadar önemli olduğunun bilinciyle geliştirilen “Rapor Üreteci” gerek barındırdığı rapor liste ve istatistiklerle ve gerekse genişlemeye açık yapısıyla karar vermenizde en büyük yardımcınız olacak, şaşmaz bir kesinlik ve doğrulukla pratik içerisinde oluşabilecek ataklara hızla müdahale etmenizi sağlayacaktır.

CALL CENTER

Misafir memnuniyeti baz alınarak geliştirdiğimiz “call center”  modülümüz sayesinde hem misafirlerinizin talep ve şikayetlerini ilgili departmana iletebilir, bu taleplerin yapılıp yapılmadığını takip edebilirsiniz. Call Center bununla da kalmıyor; söz konusu talep ve şikayetlerin analizi yapılabiliyor, bu konuya müdahale eden departmanın ve departman çalışanlarının performansı ölçülebiliyor.

Call center da bulunan “anket modülü” ne otelde misafirlerinizin doldurduğu anketleri bire bir giriyorsunuz, sonrasında raporunu alıyorsunuz. Böylelikle her departman kendini değerlendirebilecek ve misafir memnuyeti artacaktır. Anketlerde bahsi geçen bir talebi anketi girerken direkt olarak call center bölümüne yönlendirebileceksiniz. Yine anket girişinde bulunan “ilgili ekle” butonu ile ankette bahsi geçen departman veya departmanlara sorunu iletebileceksiniz.

ANALİZ TABLOSU

İstatistik hiç bu kadar anlaşılır olmamıştı, Analize bakarken neyi aramak, görmek istiyorsanız AtoZ karşınıza onu çıkartacak, görmek istediğiniz veriler dilediğiniz formatta karşınıza dizilecektir.

Operasyonunuz devam ederken otelinizin gün gün doluluk ve gelirini takip edebilecek,  hangi acentenin ilgilendiğiniz tarih aralığında size ne kadar misafir getirdiğini, karşılında ne kadar gelir ettiğinizi şaşmaz bir kesinlikle bileceksiniz. Böylelikle analiz tablosunun size doğru satış stratejisi geliştirmenizde büyük yardımı olacak.

PROFORMA

Özünde proforma ön fatura demektir. Rezervasyon yapıldıktan sonra karşı taraftan ödeme alabilmek için ön fatura gönderilir. Bizim “Proforma” modülümüzün de esas amacı budur, ama proforma modülünü kullandıkça grup mutabakatı, günlük fiyat kontrolü, eb satışları kontrolü, çalıştığınız acenta ve firmaların geçmiş ve gelecekte size kazandırdığı ve kazandıracakları gibi önemli bilgileri görebileceğiniz oldukça işlevsel bir uygulama olduğunu fark edeceksiniz. Proformadan aldığınız bilgiyi çıktı olarak alabileceğiniz gibi excel veya pdf olarak kaydedip mail yoluyla da gönderebilirsiniz.

LOST & FOUND

Misafirler sıklıkla otellerde eşyalarını kaybederler veya unuturlar. Yoğun operasyon esnasında bir de bu işle ilgilenmek gerçekten bazen içinden çıkılmaz bir hal alır. “Lost and Found” modülümüz sayesinde bu operasyonu takip etmek son derece kolaylaşacak. Eşya kategorileri, departmanlar ve kullanıcılar gibi parametrik bilgileri yetki dahilinde programa girip rahat bir şekilde takip edebilecek ve kayıt altına alabileceksiniz.

ÜRÜN & HİZMETLER